Marius2 Startet 4.August.2011 Del på Facebook Startet 4.August.2011 Hei ! Eg er ny på forumet så beklager visst eg gjer noe galt ;) Eg er på jakt etter ein ny båt,fra før av har eg ein askeladden 15 med 9,9/15 :) Denne båten begynner å bli litt kjedelig for meg :/ Eg vil ha ein båt så går minst 40 knop,plass til ca. 4-6 og god i sjøen :) Har sett mykje på Shakespeare,Hurricane,Sims,Dalla Pieta,Barracuda :) Det skal vere ein sort for speedbåt ;) Motor helst ikkje over 90 hk :) Takker for svar ;) Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 6.August.2011 Del på Facebook Svart 6.August.2011 Då er det bare å google på finn ! Sorte speedbåter dukker nok opp av og til, men ofte er de litt mindre en du ønsker, så kanskje du må fram med lakksprøyta og fikse opp ein båt til slik du ønsker Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
ivar Svart 6.August.2011 Del på Facebook Svart 6.August.2011 Skal båten ha plass til 6 så må du gjerne litt opp i str. på båt og motor. Med 4-5 pers så holder det med 15-16 fot, og da burde 90hk fint klare 40 knop. I tillegg til båtene nevnt over så kan man legge til fletcher, labrador og hydrolift t17 Og antar at sort hos trådstarter betyr type , ikke farge... Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.