Steffen Startet 4.August.2011 Del på Facebook Startet 4.August.2011 Festebraketten til styrekabelen (den man fester enden av styrekabelen med) i en Viksund 770 er rustet i stykker, også sliter jeg litt med å finne nytt feste som passer. Et søk på nettet etter "teknoflex" ga lite resultat. Noen av dere som vet om det finns forhandlere her, om teknoflex fortsatt finns, eller om det er festebraketter fra andre merker jeg kan bruke. Jeg har prøvd med et Ultraflexfeste, men plastkula passer ikke på alu.røret. Nytt alurør passer ikke på gammel kabel, og gammel kule er for lita til ny brakett.. Steffen Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Båtløs Svart 4.August.2011 Del på Facebook Svart 4.August.2011 Ikke sikker på om teknoflex finns i Norge lenger. Mulig Teleflex er kompatibelt med den...men ikke sikker. Den importeres av Telmo Control i Oslo...ta en prat med de... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.