Guest Kaptein Fredrik Startet 4.August.2011 Del på Facebook Startet 4.August.2011 (redigert) Heisann Hva er forskjellen på Nidelvene(Nidelv 24) med runde vinduer og de med firkantede? På forhånd takk Mvh Kaptein Fredrik Redigert 4.August.2011 av Kaptein Fredrik (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 4.August.2011 Del på Facebook Svart 4.August.2011 Hovedforskjellen er vel alderen, ellers så er vel løsningene mye det samme tror jeg. Har egentlig ikke så mye peiling på disse Sitér dette innlegget Link to post
mormalv Svart 4.August.2011 Del på Facebook Svart 4.August.2011 Tror den med runde vinduer ble produsert frem til 1972. Mulig skroget ble litt forandret, med mere bæring bak i samme slengen som de gikk over de kantede vinduene. Planløsningen er vel lik på alle med tverr benk akter og bysseseksjon under førerplassen. Nedgang til kabinen til babord. Har hørt at planløsningen på de aller første som ble produsert på 60-tallet var annerledes, men denne har jeg aldri sett eksempel på. I 1978 kom den med rundsitter bak, og i 82 ble det brune/mørke vinduslister. Super snekke Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 4.August.2011 Del på Facebook Svart 4.August.2011 (redigert) Hei og takk for svar mormalv Da har jeg fått oppklaring på det jeg lurte på Mvh Kaptein Fredrik Redigert 4.August.2011 av Kaptein Fredrik (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.