Diddn Startet 4.August.2011 Del på Facebook Startet 4.August.2011 Hei jeg lurer på hvor fort en Valiant D-300 vil gå med 15hk og hvordan den vil oppføre seg? Jeg har selv kjørt en Valiant D-300 med 9,9hk den målte jeg til 22,4 knop når jeg var alene i båten. Lurer også på hvordan den oppfører seg med 15hk i forhold til 9,9hk? Mvh Diddn Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 4.August.2011 Del på Facebook Svart 4.August.2011 Har ingen personlig erfaring, men vil tippe opp mot 25 knop. Litt avhengig av propell og da, du skal trimme 9,9-hesteren som sitter på den nå? I forhold til kjøreegenskaper tror jeg ikke det vil bli store forskjellen, men den vil jo gå bedre under belastning enn med 9,9. Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
chrisrik Svart 4.August.2011 Del på Facebook Svart 4.August.2011 (redigert) Hadde en 330 quicksilver med oppblåsbar kjøl og 9,9 (15 hk), den gjorde 22 knop med meg alene ombord, maks tilt, all vekt bake og flatt hav mindre rib bør toppe dette... Redigert 4.August.2011 av chrisrik (see edit history) Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.