Jon-Kåre Startet 6.August.2011 Link til dette innlegget Startet 6.August.2011 (redigert) Driver og fin tenker på om jeg ikke burde kjøpe meg et skrog rundt 20 fot. Skroget jeg tenker på er helplaner som vil gi en marsj fart på 20 knop++ med maks 115 hk på brakett altså er det ikke viktig om skroget har hatt påhenger eller innen bordsmotor tidligere. bredden bør ikke være mindre en 230cm. Tenker selvlensende dekk (ikke noe must på skroget som kjøpes da det kan lages) kabin/styrehus med bakvegg. Skroger bør ikke være for rampete i litt sjø da jeg bruker båt tur retur hytta. Har sett på Draaco 19-20 fot, shetland etc. Er det noen som har noen anbefalinger så kom gjerne med dem. Pris for skroget eller båten som skal være utgangspunkt skal være5000,- + Dette er noe jeg har tenkt å ha som hobby de neste 3-5 årene Redigert 6.August.2011 av Jon-Kåre (see edit history) Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Jon-Kåre Svart 7.August.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.August.2011 Ldenne da det da ikke bruker å mangle råd og kommentarer på denne siden Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.