nordan family 27 Startet 7.August.2011 Del på Facebook Startet 7.August.2011 Var på jolletur med barna i går. Plutselig dør motoren helt. Lett å dra rundt, men ingen ting skjer. Når jeg tar av dekselet og samtidig trykker på bensin-pumpa på slangen renner bensinen jeg pumper ut en hull på forgasseren (?). Jeg antar den ikke skal det? Er det et "vanlig" problem og kun en skrue eller noe som har skrudd seg ut? Sitér dette innlegget Link to post
okeido Svart 7.August.2011 Del på Facebook Svart 7.August.2011 Vet ikke helt den konstruksjonen, men har ikke erfaringer med at det skal renne bensin ut slik, høres fornuftig ut med at det skal være tett der, mistet simringen på filteret en gang etter dårlig bensin fra skjærhalden måtte jeg tømme for vann ,men det jeg vil frem til fikk motorn til å gå med at jeg pumpet trykket konstant så jeg kom meg hjem.klarer du å holde trykket så kanskje starter den.sjekke om pluggene gnistrer er og vesentlig, skal vel mye til at 2 skal gå på en gang men. Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 7.August.2011 Del på Facebook Svart 7.August.2011 Kan vær flotør nåla som ikke stenger skikkelig å drukner forgasseren Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
nordan family 27 Svart 7.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.August.2011 Vi hadde akkurat kjørt opp i plan, også plutselig fullstendig død. Har kikket litt på den i garasjen i dag, men har ikke skrudd fra hverandre noe ennå. Kvier meg litt for det. Sitér dette innlegget Link to post
Luco Svart 7.August.2011 Del på Facebook Svart 7.August.2011 Har lik motor, har du gnist? Kan du ta bilde av hullet der bensinen lekker ut? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.