Thunderbolt Startet 7.August.2011 Del på Facebook Startet 7.August.2011 Hei,er det noen som kan si meg hvordan jeg kan få tak i et enkelt sjøkart til denne GPS`en??? Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 7.August.2011 Del på Facebook Svart 7.August.2011 Etter som jeg kan se her så støtter ikke denne gps blue chart, som er Garmins sjøkart Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
MT. Svart 7.August.2011 Del på Facebook Svart 7.August.2011 Klikk på Sydvestens link. Deretter klikker du der det står "Bluechart-compatible" med stor blå skrift nederst på siden. Da kommer du hit. Jeg tolker den siden til at du får kjøpt "gammel" Bluechart-versjon frem til 15 desember i år. Og den fungerer i G76, jeg kjenner flere som har Bluechart i en sånn fortsatt. Kommer ingen flere oppdateringer på lisensen du kjøper, siden kun Bluechart g2 blir oppdatert fremover. Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.