Medås`n Startet 7.August.2011 Del på Facebook Startet 7.August.2011 Jeg går da med litt sommerfugler i magen og lurer på og innvistere i båt. Siden jeg er født og oppvokst med båtliv og har saltvann i årene så faller det meg naturligt å tenke i disse baner. Du får ikke meg til å ofre en kalori til camping. Jeg har kikket på forskjellige båter. Men jeg har div kriterier. Båten skal vere helst lukket med hardtop. Vi er en familie på 5. Ergo min 5 køyeplasser. Helst selvlensende bak dekk, dette er mtp fiske. Bør vere romslig. Kriteriene er ikke faste, men helst :) Prisklasse fra 200 til 300 båtlapper :) Noen så har noen ideer?? :) Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 7.August.2011 Del på Facebook Svart 7.August.2011 (redigert) Står en del Nord West 900 til salgs på Finn. Hadde vært en ypperlig båt med de kriteriene du stiller bortsett fra at det er ingen i prisklassen du har lagt deg på. Redigert 7.August.2011 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Medås`n Svart 7.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.August.2011 Ja jeg har sett det .. Og det er forsåvidt den båten jeg sikler på... Men har og kikka på Hui 9000 .. Virka ikke helt vekke den heller. Sitér dette innlegget Link to post
jjcchh Svart 7.August.2011 Del på Facebook Svart 7.August.2011 NB 840 Sitér dette innlegget Link to post
Medås`n Svart 7.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.August.2011 Hmm.. NB,NW,HUI.. Hvor er den store forskjellen?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.