kjetika Startet 8.August.2011 Del på Facebook Startet 8.August.2011 Kan jeg bruke en turteller til diesel til en utenbordsmotor av ca -87 årgang? Kan den kobles til likeretteren? evt hvordan? Ellers har jeg funnet noen rimlige turtellere fra USA, men de begrenser seg til motorer med enten 8 eller 12 spoler. Hvordan kan jeg finne ut hva min Evinrude 60 hk fra ca -87 har? Takker for alle relevante svar på turtellertemaet, siden jeg ikke har funnet det i arkivet her på baatplassen. Hvis det er noen som har en elektronisk versjon av håndbøker til nevnte motor så tar jeg den gjerne i mot også, finner ikke denne heller i dokumentarkivet! Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 8.August.2011 Del på Facebook Svart 8.August.2011 Det skal være en grå ledning i kontrollboksen som brukes til signal. Hvilken turteller du kan bruke er jeg usikker på, jeg koblet til en Faria for endel år siden. Sitér dette innlegget Link to post
kjetika Svart 9.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.August.2011 Faria er en av de som har egne turtellere til totakter men de er "uhorvelig" dyre. Derfor lurte jeg på om det går ann å bruke turteller til diesel som normalt kobles til W (tror jeg) på dynamo. Den teller vel da bare antall varv på dynamoen? Resonerer jeg feil eller er det noe i det? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.