hebbelille Startet 8.August.2011 Del på Facebook Startet 8.August.2011 Jeg oppdaget her en dag at motoren min lak olje i toppakingen. i dag demonterte jeg og tok av toppen. og når jeg da så på toppen så var det rund kanten mot den ene sylynderen, der så det nesten ut som det hadde "irra" vekk en del langs kanten der. det var da lit over 1 mm grop/grøft der og ser ut til at skal toppen bli helt glatt igjend så må jeg nokk slipe den ned ca1,5mm, men vet ikke om dette blir for mye eller ikke. og om det er mulig hva slags ulemper og fordeler kan dette medføre? og er det noen som vet om noen som driver med dette i nærheten av Førde "sogn og fjordane" og hva koster noe slik å få gjort. Om dette ikke lar seg gjøre så er jeg på jakt etter en topp til en AQ145A eller om det er samme topen på en VP B23/22 så er eg interesert i å kjøpe en topp i meget god stand. Håper det finest noen hjelpsome skjeler der ute som kan hjelpe så jeg får båten på vanne so fort som mulig og kan nyte resten av sesongen. Sitér dette innlegget Draco 1700 TL - Regal 2550 LSC Link to post
hebbelille Svart 9.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.August.2011 Da ble det en skiklig rengøring og så ble det å tette med kjemisk metall, og satser på at dette hålder. så får jeg heller se om jeg finner meg en ny toppjeg kan overhale og sette på til neste sesong. Sitér dette innlegget Draco 1700 TL - Regal 2550 LSC Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.