BlizzWave Startet 9.August.2011 Del på Facebook Startet 9.August.2011 Hei Lurte på om noen hadde mål på krybbe til en Scand Classic 25? Trenger å vite vinklinger og lengder på "V'ene" (støtte bjelken) som støtter under båten. Hvis noen kan hjelpe med mål så kan jeg lage tegninger slik at andre kan lage sine egne krybber. Sitér dette innlegget Link to post
Zitau Svart 9.August.2011 Del på Facebook Svart 9.August.2011 Kan desverre ikke hjelpe deg, men dette var et kjempeinitiativ!! Venter spent! Sitér dette innlegget Link to post
Gutek Svart 14.August.2011 Del på Facebook Svart 14.August.2011 Mål bredden på båten.To 2x6 tomes på høykant under båten.Spikre to Gulvplattingsbord på hver side av båten i rettvinkel og opp på hver side,Fest to 2x4 toms et stykke fra kjølen og legg de mellom de to plattingfjølene på alle fire endene.Fir båten ned med krana,løft opp støttene og bor hull.Sett i skrubolter.Du trenger ikke noen tegning til dette,Du vil på classicen få forskjellig vinkel framme og bak Spikre på to bord på hver side i kryss,og du har krybbe ferdig. MVH Gutek Sitér dette innlegget Link to post
tomfro Svart 15.August.2011 Del på Facebook Svart 15.August.2011 Hei! Har denne tegningen liggende, tror jeg fikk den av en scand classic eier her for noen år siden. Har ikke prøvd og bygge den selv. Sitér dette innlegget Link to post
BlizzWave Svart 15.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.August.2011 Takk "tille" og "Gutek" Min plan var egentlig å lage en fast krybbe, men sammenleggbar vil være enda bedre. Skal lage denne krybben, kommer tilbake med erfaring og bilder. :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.