Jump to content

Hvem selger teakplater til badeplattform?


jansentry

Recommended Posts

Det måtte jo komme :smiley:

 

Vi har disse platene som dørkeplater inne, men jeg vet ikke om jeg ville hatt dem på badeplattformen. Det kan kanskje funke lenge hvis man er veldig nøye med alle snittflater og forsegler med tynn epoxy som trekker seg inn i endeveden. Men de må vel bli veldig glatte når de blir våte?

Link to post
Share on other sites

Tror jeg kan si at platene ikke er spesielt glatte,men alt er jo "relativt".Som du sier må de forsegles ordentlig.

Jeg har omrammet platene i ytterkant på plattformen - helt rundt - med teaklister som jeg har natet mot platene.

mvh

POL

 

Har du et bilde? Kunne tenke meg å prøve dette.

Link to post
Share on other sites

Du skal altså legge plata på en plattform av glassfiber?

 

I tilfelle kan du jo lime staver av teak eller iroko rett på plattformen du har. Dersom du ikke ønsker nater pga designet kan du lime dem tett mot hverandre.

 

Dersom du må få frest ut logoen før du limer i plata kan du lage deg en mal og lage plata ferdig før du limer den i. Skal den freses med en CNC maskin?

Link to post
Share on other sites

Har selv en Jans entry med samme badeplattform, som jeg la teakbord rett ned i utsparingene.Lagde først en "pappmal" for å ha noe å kutte etter skrudde og natet.Brukte 10cm brede bord så det ble bare tre bord i hver utsparing.Burde holde for å evt. frese ned på 10cm.

Lykke til :thumbsup:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...