scand9 Startet 11.August.2011 Del på Facebook Startet 11.August.2011 Hei Har trimflaps på båten type:Insta Trim (rød boks). Men det er bare den ene flapsen som virker, tok av slangen inn på pumpa å der var det helt tørt hmm? Når jeg trykker på bryteren durer motoren men det kommer ikke olje ut. Noen som veit hva dette kan vere? mvh martin Sitér dette innlegget Link to post
Ellida Svart 11.August.2011 Del på Facebook Svart 11.August.2011 Er det olje i beholderen? Sitér dette innlegget Link to post
scand9 Svart 11.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.August.2011 ja det er det oxo hmm? Sitér dette innlegget Link to post
Lego Svart 12.August.2011 Del på Facebook Svart 12.August.2011 Jeg hadde samme problem med min røde InstaTrim pumpe, men der virket ingen av sidene. Pumpen slo inn, men leverte ikke, selv med full oljetank. Jeg lurte en stund på å demontere og se om det lot seg gjøre å reparere. Leamikken inni pumpen er ganske infløkt, med fine klaringer. Mistenkte at pumpen hadde gått tørr, og droppet hele reparasjonen. Bestilte istedet ny pumpe fra USA, da dollarkursen var på min side. I tillegg hadde jeg bestilt feil, så jeg fikk TO pumper. Den ene har jeg nå montert, og trimplanene fungerer fint. Den andre ligger fint innpakket i esken sin. Send meg en IM, dersom du ikke ser syner på å reparere pumpen. Lego Sitér dette innlegget Link to post
scand9 Svart 12.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.August.2011 på hver side av motoren sitter det magnetventiler ser det ut som, lurer på om venstre åpner når venstre flaps er i bruk og samme med høyre. Men det er høyre som ikke virker, mulig det er denne magnetventilen som ikke åpner? Sitér dette innlegget Link to post
Targa 23.1 Svart 15.August.2011 Del på Facebook Svart 15.August.2011 Anbefaler å måle om du får spenning der du skal når du betjener bryteren. Pumpen skal gå samtidig med den ene magnetventilen når du trykker flaps ned. Sitér dette innlegget Link to post
scand9 Svart 15.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.August.2011 (redigert) ja ok, driver å feilsøker nå. Noen som har et koblingsskjema på insta trim? har jeg skjønt det riktig? -Når jeg trykker venstre flaps ned skal pumpa gå + venstre magnetventil? -Når jeg Trykker høyre flaps ned skal pumpa gå + høyre magnetventil? Hva skjer når jeg da trykker høyre/venstre flaps opp åpner kunn magnetventilene v/h? Redigert 15.August.2011 av scand9 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Targa 23.1 Svart 16.August.2011 Del på Facebook Svart 16.August.2011 (redigert) Motsatt, når du trykker ned styrbord bryter for å senke styrbord baug, går babord flaps ned. Koblingsskjema nederst på denne siden http://www.insta-trim.com/manual.html#use Redigert 16.August.2011 av Targa 23.1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Johss Elvigen Svart 14.September.2017 Del på Facebook Svart 14.September.2017 Hei Lego, har du forsatt den Instatrimpupa tilsalgs? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.