Suzuki Startet 7.Desember.2004 Del på Facebook Startet 7.Desember.2004 sitter å glaner i sommerens bilder, og fant et jeg vil dele med forumet Kunne vært med på "hvor er dette" men holdepunktene er vel for få... Paradis - kunne jo vært et svar... Say no more..! Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Krapyl Svart 7.Desember.2004 Del på Facebook Svart 7.Desember.2004 Ikke gjør pinen verre ved å vise slikt Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Gunga Din Svart 7.Desember.2004 Del på Facebook Svart 7.Desember.2004 sitter å glaner i sommerens bilder, og fant et jeg vil dele med forumet Suzuki fann du bare ett du ville dele med oss! nu ner du har symaskin får du vel skifte 'S'et Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Suzuki Svart 7.Desember.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Desember.2004 oppfordrer til å legge inn fler bilder jeg. Bedre enn å se på snøen i alla fall.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Suzuki Svart 7.Desember.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Desember.2004 OK Som dere kan se, er ikke farten liten. Jolla planer nesten. Ikke dårlig for ei gammal dama.. Men så er hun av Svensk avstamning også da.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Walter_S Svart 7.Desember.2004 Del på Facebook Svart 7.Desember.2004 Kan-Jiff på Lera..... Sommerferie..... Nattseilas.... Spinnakervær.... Møte på sjøen.... Kurert nå, Suzuki? Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Suzuki Svart 7.Desember.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Desember.2004 Kurert nå, Suzuki? Nei... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Slagskibet Svart 7.Desember.2004 Del på Facebook Svart 7.Desember.2004 Du må være i familie med den sadisten i NRK som på liv og død skal vise de lekreste sommer bilder når det snør horisontalt Suzuki? :happy: Hvorfor tar du ikke jolla på dekket? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 7.Desember.2004 Del på Facebook Svart 7.Desember.2004 Jeg ble sjuk når jeg så den skøyta....sukk Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 7.Desember.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Desember.2004 Hvorfor tardu ikke jolla på dekket? Tja, antagelig fordi fordekket mitt var fyllt med reservekanner, barnevognunderstell og annet. Har lest alskens regler om klesvask foran mast, pen side av båten, ikke ditt & datt som skal henges her, og legges der osv. De er neppe skrevet av folk som har vært 6 uker på båttur i en 30 foter med en liten gutt ombord.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
fernanda Svart 7.Desember.2004 Del på Facebook Svart 7.Desember.2004 Sommer ja......hm........ om det bare var sommer.....Det hadde vært kos det. Drømmer meg helt bort .....fine sommer bilder forresten, jeg kom i stemning nå. Takk! Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Lars H. Svart 7.Desember.2004 Del på Facebook Svart 7.Desember.2004 Hei. Får legge ut et bilde en svensk venn av oss, Gustavson tok i sommer og sendte sendte meg. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
jorhei Svart 7.Desember.2004 Del på Facebook Svart 7.Desember.2004 Kan dere vennligst slutte å legge ut slike bilder, blir jo helt syk jo........ Og så er det så lenge til våren og sommeren Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Suzuki Svart 7.Desember.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Desember.2004 får ta med et til, dette er fra en silkemyk sommerkveld 2003 Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Slagskibet Svart 7.Desember.2004 Del på Facebook Svart 7.Desember.2004 Kan dere vennligst slutte å legge ut slike bilder, blir jo helt syk jo........ Og så er det så lenge til våren og sommeren TILTREDES ! ! Nei,bare fortsett. Men blir skikkelig båtsjuk. Og det er deres skyld. Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 7.Desember.2004 Del på Facebook Svart 7.Desember.2004 Kan dere vennligst slutte å legge ut slike bilder, blir jo helt syk jo........ Og så er det så lenge til våren og sommeren Lenge?? Sola snur jo om 13 dager!! Så er det bare snakk om uker før vi kan begynne å tenke på å lette på "burkaen". Jo, flere bilder flere bilder!! Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 7.Desember.2004 Del på Facebook Svart 7.Desember.2004 Dette minner meg på at jeg må begynne og bygge båt snart Drøye 4 mnd til sjøsetting Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 7.Desember.2004 Del på Facebook Svart 7.Desember.2004 Det kan være fint på Mjøsa også... Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
jorhei Svart 7.Desember.2004 Del på Facebook Svart 7.Desember.2004 (redigert) Lenge?? Sola snur jo om 13 dager!! Så er det bare snakk om uker før vi kan begynne å tenke på å lette på "burkaen". For min del så blir det nok ikke sjøsetting før i midten av mai , og det er en god stund til Redigert 7.Desember.2004 av jorhei (see edit history) Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Lars H. Svart 7.Desember.2004 Del på Facebook Svart 7.Desember.2004 Hei. Og hva med en 15 minutters video fra Käringön, anno 1950! (Krever Real Player) Du finner den her: Sommeren 1950 Og har du ikke Real Player, kan den lastes ned her Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Compromise Svart 7.Desember.2004 Del på Facebook Svart 7.Desember.2004 Blir jo helt sjuk av alle disse flotte blidene. Jeg får bidra litt jeg og. Kosterhamnen en kveld i august 59 10,700N - 10 48, 875E Håøya Sitér dette innlegget /per Link to post
bliss X Svart 7.Desember.2004 Del på Facebook Svart 7.Desember.2004 (redigert) Smart ide å se på sommerbilder i disse mørke tider men det ble fort en ny vri på Hvor er dette? Har ikke peiling, men tok det i sommer. Antar det er i nærheten av Arendal, men er ikke sikker. Tips? Redigert 7.Desember.2004 av Lasse (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Brumle Svart 7.Desember.2004 Del på Facebook Svart 7.Desember.2004 (redigert) Ja her på Kjerringøy var det mange gamle sommerminner, har vært innom her et par ganger og dro kjensel på flere steder på øya. Blir vel en tur innom her til sommeren også, et flott sted dette her. Redigert 7.Desember.2004 av Brumle (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Divemaster Svart 7.Desember.2004 Del på Facebook Svart 7.Desember.2004 Vestlandet og Bokn ... Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Fenix Svart 7.Desember.2004 Del på Facebook Svart 7.Desember.2004 Smart ide å se på sommerbilder i disse mørke tider men det ble fort en ny vri på Hvor er dette? Har ikke peiling, men tok det i sommer. Antar det er i nærheten av Arendal, men er ikke sikker. Tips? Det er Ytra Møkkalasset! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.