MaSa Startet 13.August.2011 Del på Facebook Startet 13.August.2011 Fikk tilsendt ny trådløs kontroll til min vinsj her om dagen da den forrige hadde en defekt batteripol. I manualen står det at man skal holde inne begge knappene til det man skal programmere,for og få den i rette modus. Så skal man holde inne de samme knappene mens man vrir om hovedstrømbryteren til vinsjen noe jeg har gjort. Men der stopper det?hva skal jeg gjøre mer? det sto ikke noe i manualen om det? Jeg satt ikke inn nye antenna jeg fikk med da det også stod i manualen at hvis det ikke var antenne der så måtte jeg sette inn en. Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Sveinoh Svart 13.August.2011 Del på Facebook Svart 13.August.2011 (redigert) Hei prøv denne linken : www.engbo.no/ai_files/brukermanual_mini_midi_rev11_88234.pdf Se side 15 programmering av fjernkontroll Redigert 13.August.2011 av sveinoh (see edit history) Sitér dette innlegget Fairline Sedan 36 Fairline Phantom 42 Link to post
MaSa Svart 13.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.August.2011 Flott takk skal du ha,her stod det litt mer om dette enn i den manualen jeg fikk med kontrollen. Da kan jeg teste noe nytt imorra,tenkte ikke på og søke på hjemmesiden deres når jeg fikk med en manual,regnet med det jeg trengte ville stå i den alikevel Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
BAG049 Svart 13.August.2011 Del på Facebook Svart 13.August.2011 oppskriften i manualen fungerer, jeg har brukt den, men husker jeg måtte gjenta den flere ganger før det ble riktig. Antenna behøver du ikke montere. De gir for øvrig veldig god telefonveiledning på Engbo dersom du ikke får det til. Lykke til ! Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 13.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.August.2011 Det høres bra ut,jeg får ta noen forsøk til imorgen,ble med 2 kjappe forsøk da vi kom inn igjen i kveld,men med 2 grinete trøtte unger og en rastløs sjef så turte jeg ikke mer forsking Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.