Beduinen Startet 14.August.2011 Del på Facebook Startet 14.August.2011 Hei alle motorkyndige og andre interesserte! For nokre år sidan vart eg lukkeleg eigar av ei gamal, open snekke med ein 4hk FM. Eg er ikkje kjent med kvar-, eller kvatid båten er bygd. Motoren er ein støypejernsklump på over 100 kg frå 1952 og av typen C2; èin heilstøypt sylinder med eit digert stempel. Heile prosjektet har stått langt bak i løa i fleire år, men i vinter tok eg motoren med til Bergen og byrja overhalinga. Motoren vart plukka frå kvarandre, gjort rein og no held eg på å setja den saman att. Overraskande nok såg motoren ut til å vera i veldig god stand, det einaste eg har bytta er stempelringane som knakk under demonteringa. Elles har me hona sylinderen, slipt ventilane og ventilhaldarane, skifta pakningar o.l. Forgassaren ser bra ut og magneten gir fin gnist. Stempel og ventilar er på plass, men me slit litt med å finne ut kvatid dei to stempelene skal opna- og lukka seg. Skal innsugingsventilen opna seg akkurat når stempelet er på veg opp, og kva tid skal eksosventilen opna seg? Vonar det er nokre hjelpsame sjeler her på dette ypparlege forumet som har nokre råd. Eg kjem til å leggja ut nokre bilete av prosessen så langt, og sjølvsagt den vidare prosessen. Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Lars Moe Svart 15.August.2011 Del på Facebook Svart 15.August.2011 Kanskje du finner noen svar her: http://www.fm-motor.no/hvilken-fm.htm Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.