Jump to content

Overtrekk til gummibåt


Skipper Worse

Recommended Posts

Nå har jeg på seks år klar å "slite ut" en gummibåt (som jeg solgte forleden) og tiden er inne for alle de gode forsetter for betydelig bedre pleie av etterfølgeren. Problemet med den utrangerte var rett og slett regn (jadda jadda det har vi jo nok av her vest) og etter hvert noe vel kraftig slitasje på bunnplatene (finer...). For ikke å snakke om all skitt og møkk og fandens oldemor som samlet seg i gummibåten i årenes løp (den henger i daviter 24-7-365).

 

dsc_0001.jpg

 

 

Nyervervelsen har aluminiumsdørk, men jeg vil likevel gjøre et tappert forsøk på "preventive measures" for å forsøke å holde den litt bedre enn forgjengeren.

 

cimg3605.jpg

 

 

Jeg ønsker meg derfor et overtrekk fil gummibåten, slik at regn og skitt kan holdes ute.

 

Det har jeg søkt etter på nettet i over en time, uten å finne noe brukelig. Enten er det noe galt med nettet eller med søkemotoren eler med søkebegrepene jeg bruker eller med meg, eller alt i hop; samma det, jeg finner ikke noe vetig. Samtidig vet jeg jo at det finnes, for det har jeg sett mange ganger.

 

Så, er det noen som kan peke i riktig retning for på finne et varetrekk til gummibåten? (dimensjoner er 360x170).

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Det var en do-it-yourselv veiledning i en av de siste Practical-Boat-Owner magasinene. Skal se om jeg finner artikkelen...

 

Nei det var bare en UV-beskyttelsestrekk som var beskrevet der ikke helt det du er ut etter.

Redigert av Fanafjord (see edit history)

I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky,

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by,

And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking,

And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...