Jump to content

Båt for handicappede og dårlig førlighet


fanaholmen

Recommended Posts

Jeg har i to år nå lett etter en båttype som egner seg for familier med handicappede barn. Da tenker jeg barn uten gåfunksjon. Jeg ser hovedsakelig etter seilbåt da det er noe jeg allerede har og det er ikke til å legge skjul på at drivstoffkostnadene ved en forholdsvis stor båt med diesel begynner å bli et problem. Jeg har trålt markedet etter seilbåt med stor cocpit og stor inngang til salong med minimal høydeforskjell inn til salongen. Det virker på meg at det kun er catamaraner som som har denne planløsningen. Det er jo også hyggeligere å kunne være innendørs i båten og se ut og ikke føle seg som nede i en kjeller. Det vi trenger er båt med stor inngang og romslig plass som ikke er fyllt opp av mer eller unyttige bord og skap for at båten skal inneholde mest mulig utstyr. Er det noen som f.eks er i stand til å tenke ut planløsninger på eksisterende båttyper for modifisering til vårt behov.

Håper på mange god innspill her på forumet.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...