fanaholmen Startet 15.August.2011 Del på Facebook Startet 15.August.2011 Jeg har i to år nå lett etter en båttype som egner seg for familier med handicappede barn. Da tenker jeg barn uten gåfunksjon. Jeg ser hovedsakelig etter seilbåt da det er noe jeg allerede har og det er ikke til å legge skjul på at drivstoffkostnadene ved en forholdsvis stor båt med diesel begynner å bli et problem. Jeg har trålt markedet etter seilbåt med stor cocpit og stor inngang til salong med minimal høydeforskjell inn til salongen. Det virker på meg at det kun er catamaraner som som har denne planløsningen. Det er jo også hyggeligere å kunne være innendørs i båten og se ut og ikke føle seg som nede i en kjeller. Det vi trenger er båt med stor inngang og romslig plass som ikke er fyllt opp av mer eller unyttige bord og skap for at båten skal inneholde mest mulig utstyr. Er det noen som f.eks er i stand til å tenke ut planløsninger på eksisterende båttyper for modifisering til vårt behov. Håper på mange god innspill her på forumet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.