Hanto Startet 8.Desember.2004 Del på Facebook Startet 8.Desember.2004 Hei! Første innlegget mitt på dette moderniserte forumet dreier seg om vannlekkasje.Min Hanto fra 1980 har begynnt å lekke i et av vinduene i kabinen. Jeg har prøvd å tette med alle slags remedier uten hell, så nå må jeg bare bite i det og ta ut vindu. Vinduet er av merket Golar. Hvor får jeg nye aluminiumlister med gummitetning? Gode tips taes imot med stor takk !!! :unsure: Sitér dette innlegget Link to post
Geir Svart 8.Desember.2004 Del på Facebook Svart 8.Desember.2004 Hei Golar er overtatt av Colt Industrier i Tvedestrand. http://www.colt.no/colt-start.htm Var innom en gang, og kjøpte noen sprutlister til båten min. Det så ut som om de hadde utrolig mange typer profiler liggende. Lykke til Geir Sitér dette innlegget Link to post
Hanto Svart 8.Desember.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Desember.2004 Hei Golar er overtatt av Colt Industrier i Tvedestrand. http://www.colt.no/colt-start.htm Var innom en gang, og kjøpte noen sprutlister til båten min. Det så ut som om de hadde utrolig mange typer profiler liggende. Lykke til Geir Den satt! Hjertelig takk! Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 8.Desember.2004 Del på Facebook Svart 8.Desember.2004 Hei Prøv denne leverandør: KaMa og be om katalog. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 8.Desember.2004 Del på Facebook Svart 8.Desember.2004 Før du gjør noe annet, så ville jeg forsøkt å skru til alle skruene på innsiden av alulistene. De har en tendens til å løsne litt gjennom årenes løp. Jeg gjorde det med hell. Små lekkasjer stanset Sitér dette innlegget Link to post
Hanto Svart 8.Desember.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Desember.2004 Før du gjør noe annet, så ville jeg forsøkt å skru til alle skruene på innsiden av alulistene. De har en tendens til å løsne litt gjennom årenes løp. Jeg gjorde det med hell. Små lekkasjer stanset Det er blandt de tingene jeg har prøvd, men det hjalp ikke på dette vinduet. :angry: Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 8.Desember.2004 Del på Facebook Svart 8.Desember.2004 (redigert) Det er blandt de tingene jeg har prøvd, men det hjalp ikke på dette vinduet . :angry: Hei Dette er noe jeg har brukt med hell: Capt. Tolleys 'Creeping Crack Cure' Hvis det ikke er hva du har tenkt deg som løsning, kommer den "tunge" løsningen: Ta ut viduet, gjør skikkelig rent og pakk om med tetningmiddel. Her er det mange gode og varierte råd å få. mvh giver (*aaaaa*)? Redigert 8.Desember.2004 av giver (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.