Knut åge Startet 16.August.2011 Del på Facebook Startet 16.August.2011 Noen som har et noen tips om hvor jeg kan få tak i en gammel og bilig laser? Har ikke tenkt å seile regatta på noen som helst måte bare seile for meg selv. Tar i mot alle svar med en takk! Sitér dette innlegget Link to post
ravddo Svart 16.August.2011 Del på Facebook Svart 16.August.2011 Søk på klasseklubben for Laser. Det er utrolig få gamle lasere til salgs rett og slett for at tideligere aktive beholder dem. Da går det nok muligens lettere å få tak i en europajolle. De går fortere ut på dato. Noen kjøper Laser fra Danmark og Sverige. Sitér dette innlegget www.teamzephyr.blogspot.com Link to post
Knut åge Svart 16.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.August.2011 Har vært der og sett, men det er veldig lite å se, bare et par dyre regatta klare båter. Kontoen min takler nok ikke en slik invistering... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.