Frøken Fryd Startet 17.August.2011 Del på Facebook Startet 17.August.2011 Ja vågen begynner å fylles opp, er det andre som drar innover? Sitér dette innlegget Link to post
Christel III Svart 17.August.2011 Del på Facebook Svart 17.August.2011 Jeg drar inn i morgen. Fikk ikke billetter til idag, men fikk til konserten i morgen:-) på lørdag er det Kaysers Orcestra på Koengen, så jeg blir vel liggende til godt utpå Søndagen:-) Dere får knallvær ikveld! Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
Mariell Svart 17.August.2011 Del på Facebook Svart 17.August.2011 Hvem/hva er Rihanna? Sorry, mener det, har aldri hørt om henne. Ser bilde av ei snerten berte i VG. Kan hun synge også? Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Volvomekanikeren Svart 17.August.2011 Del på Facebook Svart 17.August.2011 Hvem/hva er Rihanna? Sorry, mener det, har aldri hørt om henne. Ser bilde av ei snerten berte i VG. Kan hun synge også? hehe, har du seriøst ikke hørt om Rihanna (Robyn Rihanna Fenty)? Hun synger R&B og er Barbadisk. hun startet sin karriere i 2005 Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Bergen dørk Svart 17.August.2011 Del på Facebook Svart 17.August.2011 Skjønner godt, Mariell jeg, men døtrene mine på 12 og 16 skal avgårde.....jeg tror jeg lar båten ligge, for å si det slik. :-) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
JGH Svart 17.August.2011 Del på Facebook Svart 17.August.2011 Flytter hybelen inn til Bryggen på fredag og skal på Kaizers lørdag. Håper det er plass så me får strøm. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
cheetah Svart 17.August.2011 Del på Facebook Svart 17.August.2011 Var på rihanna konserten i dag. Var bra det Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.