okristi Svart 24.April.2013 Link til dette innlegget Svart 24.April.2013 (redigert) Godt å se at det er flere som har gått til drastiske skritt og kuttet båten for å kurere for trefotsyken. Hvordan går det med dette prosjektet jon-kåre? Vedlegger bilde av mitt symptom på trefotsyken https://baatplassen.no/bildearkiv/28/28406/fjord_21_dc_prosjekt_delt.jpg Redigert 24.April.2013 av okristi (see edit history) Sitér dette innlegget fjord.prosjektblogg.no selco.prosjektblogg.no Link to post
Jon-Kåre Svart 18.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2013 (redigert) Sorry for sent svar har ikke sett dette før nå. Det er gjort lite å ingenting etter at bildene ble tatt men var faktisk og kikket i uthuset der den står den 16 mai da jeg utfører noe arbeid på et hus der og tenkte at nå burde jeg jaggu begynne igjen snart. Problemet er tid og atter tid. ;en satser på å få gjort plast/epoksy arbeide iløpet av sommer måndene mens det enda er tempratur nok Ser jo på bildet ditt at du er like gærn. har du noen prosjekt tråd på den her inne på båtplassen? Redigert 18.Mai.2013 av Jon-Kåre (see edit history) Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
okristi Svart 19.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2013 Det var hyggelig at du stakk innom tråden og uthuset. Håper du kommer deg i gang med båtprosjektet igjen. Ting tar tid, men når det gjelder båtprosjekt skal det være rekreasjon og noe man har lyst til å holde på med, så da er det vel greit at det blir noen stopp underveis. Ja man er vel litt gærn når man går i gang med et slikt prosjekt, men jeg liker utfordringer og kan gjerne gjøre ting som ikke er A4. Hvorfor gjøre det enkelt? Jeg kom så langt at skroget er forlenget med 3 fot + badeplattform som en forlengelse av skroget og jeg har laget en ny hardtop som er klar for å monteres. Det har vært stopp i noen år nå med mitt prosjekt, men jeg håper jeg kommer i gang igjen til vinteren, men det sa jeg i fjor også. Jeg har i det siste brukt litt tid til å skissere løsninger/design og ikke minst se hva folk får til her på baatplassen. Det har gitt meg mye inspirasjon å se hvilke prosjekt andre jobber med og utfører med stor bravur. Jeg har fått scannet inn noen bilder fra starten på prosjektet og satser på å få laget en prosjekt blogg/tråd når jeg kommer meg i gang igjen, en gang... Sitér dette innlegget fjord.prosjektblogg.no selco.prosjektblogg.no Link to post
Frode åsheim Svart 19.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2015 Spennende prosjekt.. Har bygget en slik med samme skrog. Har du noe info om skrog? Fabrikant type osv?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.