borghans Startet 18.August.2011 Del på Facebook Startet 18.August.2011 Har ønske om å montere en "terassevarmer" på dekk, for bruk på 220 volt når man har landstrøm. Er det noen som har gjort dette? Lurer også på om det finnes noe sånt som ikke ruster. Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 18.August.2011 Del på Facebook Svart 18.August.2011 Spennende. Blir antagelig liggende ute i vinter og kunne også tenke meg slike infravarmere under kallesjen bak. Har agregat så strømforsyning bør ikke være noe problem. Noen som har erfaring med slike? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Tore B Svart 18.August.2011 Del på Facebook Svart 18.August.2011 Jeg har en type som gir "rosa" lys, syns ikke det er veldig pent, men den varmer....og drar strøm! Har hengt ute snart ett år og tåler det godt. Sitér dette innlegget Link to post
Fjellbonden Svart 18.August.2011 Del på Facebook Svart 18.August.2011 Har lagt eget uttak med 90 mm isolert rør fra den ene eberen til akterdekk. Det gir 18°C med -10°C og kuling ute når skyvedøra står åpen. Sitér dette innlegget Link to post
Ellida Svart 18.August.2011 Del på Facebook Svart 18.August.2011 Jeg monterte en terassevarmer av strålevarmer typen for 4 år siden og den fungerer veldig bra. Den er på 1000w. Men den egner seg dårlig for det maritime miljøet. Jeg er derfor ute etter en varmer som er mer motstansdyktig mot sjøluften og det salte miljøet. Det ser ikke noe pent ut når det begynner å ruste. Så hvis det er noen som vet om rustfrie terassevarmere så er jeg interesert. Sitér dette innlegget Link to post
borghans Svart 18.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.August.2011 Fant denne i aluminium: http://www.wimpel.no/Produkter.aspx?pid=779&docid=201 Og denne artikkelen; http://www.viivilla.no/eksterior/Terrasse/Hold-varmen-med-terrassevarmer-48155 Mulig at denne kan brukes: Burda Term 2000W Vanntett reflektorvarmer på 2000 watt. Lekkert design i aluminium. Kan henges på vegg eller i tak. Pris kr 3999 (hos Expert) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.