olitjelta Startet 19.August.2011 Del på Facebook Startet 19.August.2011 Jeg skal nå kjøpe båt men, har problem med og velge utenbordsmotor 4-takt 8-9,9-10 hk (som sagt) ser etter det beste og rimeligste. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 19.August.2011 Del på Facebook Svart 19.August.2011 vanskelig å svare på når vi ikke vet hvilken båt den skal på Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
okeido Svart 19.August.2011 Del på Facebook Svart 19.August.2011 tohatsu er rimlig bra motor,yamaha er bedre,men dyrere.men under4søk hvor lettstartet motorn er ,hatt 2 tohatsu både 4 takt og har siste versjon av gammel totakt,tungstartet,sikkert for å spare bensin,men etter over et døgn så må de kimes litt..er viktigste for meg er lettstartet og driftsikkert. Sitér dette innlegget Link to post
Skipsreder'n Svart 19.August.2011 Del på Facebook Svart 19.August.2011 Jeg har lurt veldig på det samme i en god stund nå,men i dag så ble valget tatt..dro inn til West System i Oslo og kjøpte meg en Tohatsu 9,8Hk 4-takt Har i den senere tid lest det jeg har klart å komme over av tester og i samtlige tester hvor denne motoren er med så får den toppscore.Dette samt at den er lettest i klassen (37 kg), er rimelig priset (14990,- på kampanje nå) og at Tohatsu er kjent for å være slitere som går og går gjorde at jeg tilslutt valgte denne Sitér dette innlegget Link to post
olitjelta Svart 19.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.August.2011 Tohatsu virker som et bra valg. går det ann og oppgradere denne til 15? Sitér dette innlegget Link to post
G-sabb Svart 19.August.2011 Del på Facebook Svart 19.August.2011 jeg har en helt ny Suzuki 9.9 og denne kan desverre ikke bli 15 hk. Sitér dette innlegget Link to post
Skipsreder'n Svart 19.August.2011 Del på Facebook Svart 19.August.2011 Går ikke å oppgradere Tohatsu 9,8 4-takt nei.Den eneste jeg vet om som kan oppgraderes er Yamaha 9,9 Sport 4-takt,men denne veier jo ca. det samme som en liten traktor. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.