RSL Startet 23.August.2011 Del på Facebook Startet 23.August.2011 Hei. Jeg har en kollega som har en Taylor Dieselvarmer hvor en SU_pumpe har sluttet å virke. Er det noen som har noen feilsøketips eller vet om et sted som overhaler slike? Evt hvor man får kjøpt en ny maken eller som fyller samme funksjon. Etter som jeg skjønner på kollegaen, er disse veldig dyre å kjøpe nye hos forhandler av varmeren. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
RSL Svart 23.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.August.2011 Jeg fant denne på youtube som er overhaling av en S.U-pumpe til en MG som ser veldig lik ut, så nå er det bare å prøve å gjøre det samme og se om det funker. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
TMe Svart 23.August.2011 Del på Facebook Svart 23.August.2011 Pumpe tilsvarende dette vil du kunne få hos Biltema. Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 24.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.August.2011 Pumpe tilsvarende dette vil du kunne få hos Biltema. Det jeg finner hos Biltema, er drivstoffpumper til forskjellige biler og de er veldig mye billigere enn den pumpen forhandler av dieselvarmeren tilbyr, men hvordan kan man vite hvilken av disse drivstoffpumpene som vil fungere med dieselvarmeren? RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
TMe Svart 24.August.2011 Del på Facebook Svart 24.August.2011 http://www.biltema.no/no/Bil---Mc/Motor/Drivstoffsystem/Elektrisk-drivstoffpumpe/ Vil tro at noen av disse kan brukes. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.