Jensen_fra_Vest Startet 25.August.2011 Del på Facebook Startet 25.August.2011 Jeg har tenkt å bruke høsten / vinteren til å lære meg å spleise tau. Jeg husker at jeg har sett noen nettsider, hvor der ble beskrevet og vist (tegninger i farger, med hver sin farge på hver kordel), men jeg finner ikke siderne igjen. Kan noen hjelpe? Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Fjellbonden Svart 25.August.2011 Del på Facebook Svart 25.August.2011 Her og her Sitér dette innlegget Link to post
Christel III Svart 25.August.2011 Del på Facebook Svart 25.August.2011 Hva skulle man gjort uten HAKKESPETTBOKA Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
Kjappfot Svart 26.August.2011 Del på Facebook Svart 26.August.2011 På Youtube ligger det flere gode instruksjonsvideoer. Søk på rope splice. Sitér dette innlegget Heller lite, men lekkert laget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.