cheetah Startet 26.August.2011 Link til dette innlegget Startet 26.August.2011 Hva slags båttype, modell er dette? http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=29873072 Sitér dette innlegget Link to post
gunped Svart 26.August.2011 Link til dette innlegget Svart 26.August.2011 Skrog av ukjent opprinnelse,mulig Viksund.Hjemmelaget overbygg,hjemmelaget innredning,hjemmesydd mesan.Motor svensk flymotor. Sitér dette innlegget Link to post
cheetah Svart 31.August.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.August.2011 Er jeg gal som kanskje har tenkt å bytte min sollux 24ac med den båten pluss et mellomlegg? Båten min har en motor som er gåen. Hun skal ha 45k for båten sin. er den verdt det eller? Helst så vil jeg beholde båten min og heller finne en motor til den men er veldig ivrig i å komme meg på sjøen... Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 31.August.2011 Link til dette innlegget Svart 31.August.2011 Jeg hadde ikke gitt 45k for den iallefall. Synes sollux både er en pen og praktisk båt, og ikke minst lettere å omsette ved senere anledning. Er det ikke mulig å få reparert motoren din da? evt byttet den ut med en annen. står stadig motorer til salgs på finn.no som passer til båten din. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
cheetah Svart 31.August.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.August.2011 Tenkte litt det samme ja. Vil helst ha i en motor som funker i god båten Er mange motorer på finn.no men de fleste er litt for langt vekke fra bergen til å dra og se på de. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.