Divemaster Startet 10.Desember.2004 Del på Facebook Startet 10.Desember.2004 Ser at det er mange som vil på messe... Har noen tenkt på London i Januar ?? Båtmesse i London Har jo sett at mange leter etter forsjellig utstyr og hyppige kommentarer om prisnivåer... LBS har vanligvis et utrolig godt utvalg av forskjellig båtutstyr og har som regel mye intressant til "messepris"... Selv kommer jeg vet til å ta en tur, da jeg skal kjøpe litt elektronikk selv, og messen er et godt alternativ for meg for å finne nytt utstyr til nedsatt pris... Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Careka Svart 10.Desember.2004 Del på Facebook Svart 10.Desember.2004 Hadde tenk Dusseldorf , men du sier noe, London, Må snakke med "Rederen" om hva hun sier. til en helge tur. Det må jo passe i timeplanen. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
enrico Svart 10.Desember.2004 Del på Facebook Svart 10.Desember.2004 har vært på London boat show de siste 2 år og turen kan anbefales siste år var fruen med og shoppet diverse saker og ting av maritim art som det var plenty av og til overkommelige priser noe av det artige med london er at alle slipper ombord i de aller fleste av båtene, noe kø ståing bare Ikke gjør samme feilen som meg ved å begynne å se på 60-70 fotere og avslutte med joller på 35 fot. det gjør ubotelig skade . ustillingen ligger i en slitter ny messehall ca 30 min med taxi fra sentrum messa faller sammen med januarsalget i byen ellers så det er muligheter for alle har ikke vært på dusseldorfmessa før men kanskje tar en guttetur til den i år. neon som har noe og rapportere fra dusselforf ved tildigere besøk ? Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 10.Desember.2004 Del på Facebook Svart 10.Desember.2004 Jeg var på Hamburg messa(uke44) isammen med "Rederen", og den var virkelig bra. han endel venner som reiser årlig på Dusseldorf messa, som jo er en av de størrste, Men det er en guttetur. Prisene var heller ikke så mye lavere en det vi må ut med i Norge , for duppeditter. Hadde tenkt og slå følge med dem, men nå tur jeg heller at jeg får se om "rederen" vil ha en tur til London.Prisene i London/Egnland er jo også en god del lavere. Jeg var på London utstillingen første gang i 1977(Earls cort). og da var det enormt for meg, så et besøk tilbake til London kunne vært tingen for meg(hvis "Rederen vil") Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Stavanger_Seil_AS Svart 10.Desember.2004 Del på Facebook Svart 10.Desember.2004 Jeg har vært på en del messer de siste årene deriblant Düsseldorf (som ift. Hamburg er ganske lik men kanskje noen flere Yachts i "multimillionklassen"). Har reist noen ganger alene og noen ganger med venner. Alle som har vært på jakt etter spennende båtutstyr har foreløpig endt opp med å kjøpe i Norge i stedet. Messeprisene på kvalitet/merkevare ligger normalt ca. 20% under veiledende i Norge (noe de rimeligste forhandlerene i Norge matcher om de vil) og noe lavere på "ikkemerkevare". At man derimot forsvarer en guttetur eller tur med rederinne med å dra på båtmesse mens kona shopper kan jeg skjønne. Siste frist for å dra på Paris messen er denne helgen :) Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 10.Desember.2004 Del på Facebook Svart 10.Desember.2004 (redigert) ref: At man derimot forsvarer en guttetur eller tur med rederinne med å dra på båtmesse mens kona shopper kan jeg skjønne. Nå e du inne på det som er vesetlig. Man sier at det er billigere, ellers er det ikke sikkert at Rederinnen godkjenner kjøpet. + at de kan jo få gå og shoppe litt. Det er og blir en Vinn, Vinn, sitvasjon. Har allerede hatt temaet opp til høring, uten og få svar, så nå er neste steg, og spørre forsiktig om det er noe hun kunne trenge i London. Så får jeg ta det videre ifra der, alt etter hva svaret blir, og hvor fort hun svarer. Redigert 10.Desember.2004 av careka (see edit history) Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Barsk IV Svart 10.Desember.2004 Del på Facebook Svart 10.Desember.2004 Jeg bestillte billige Ryanair billetter allerede i august. Aldri vært på messen før, men jeg vet jo at England er billige på båtutstyr ( i motsetning til Tyskland!). At det er januar gjør det vel ikke akkurat dyrere? Også blir det minirederinnens første flytur (da 4 mnd.) Vi gleder oss mvh Barsk II Sitér dette innlegget Link to post
Stavanger_Seil_AS Svart 10.Desember.2004 Del på Facebook Svart 10.Desember.2004 (redigert) Jeg bestillte billige Ryanair billetter allerede i august. Aldri vært på messen før, men jeg vet jo at England er billige på båtutstyr ( i motsetning til Tyskland!). At det er januar gjør det vel ikke akkurat dyrere? Også blir det minirederinnens første flytur (da 4 mnd.) Vi gleder oss mvh Barsk II Litt bal å komme seg inn til London sentrum fra Stansted? Messen er i nærheten av sentrum? Måtte betale 60kg i overvekt i sommer sist jeg var i Stansted og det var ikke billig Jeg var i tre byer på sydkysten av England i sommer. Det eneste jeg fant av tilbud som var betydelig rimeligere enn Norge var VHFer og seilklær. Vhfene klarer jeg ikke matche på "billigmodellene" men seilklær går til nøds. Redigert 10.Desember.2004 av Stavanger_Seil_AS (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
First 31.7 Svart 10.Desember.2004 Del på Facebook Svart 10.Desember.2004 Hei! Billetter fra Haugesund-London; 9 kr. hver vei + avgifter. Tot. 650 kr t/r. Det er gode muligheter med offentlig transport i London mtp. Underground o.l. så det er ikke noe problem å komme seg til messen. Her er info om Stansted: http://www.baa.com/main/airports/stansted/ God tur!! S/Y Mildrid Sitér dette innlegget Link to post
Barolo Svart 10.Desember.2004 Del på Facebook Svart 10.Desember.2004 Hei! Billetter er bestilt til LBS! Gutter og jenter på messe fredag, jentene på januarsalg lørdag mens guttene går tilbake på messen. God mat og vin om kvelden. Et opplegg ingen kan si nei til! En mørk og dyster januar blir straks litt lysere og fagrere... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.