glaserud Startet 28.August.2011 Del på Facebook Startet 28.August.2011 (redigert) Som tittelen sier, er det på tide med første høstservice (for min del) på båten og motoren. Brukte en del tid i sommer på å bli kjent med den, så jeg har i utgangspunktet tenkt å gjøre følgende: 1. Olje => Bytte olje, filter 2. Plugger => Byttet i juli, så lar de være. 3. Risere => Ta av og sjekke. Skal være "nye" i følge selger, men ønsker å sjekke allikevel. 4. Drev => Ta av og gå over ila vinteren. Tæring rundt vanninnløp p.g.a. manglende pakning. 5. Forgasser => Kom seg fint etter en del justering, så den kan få lov til å være. 6. Belger => Bytte. De er nye, men ser ut til å ha vært slått på plass med tilfeldig skrapjern, mistenker drevbelgen for å være litt lekk. Er det noe annet som "burde" være på lista, evt. andre ting jeg burde gjøre når jeg først er i gang? Redigert 28.August.2011 av glaserud (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.