glaserud Startet 28.August.2011 Link til dette innlegget Startet 28.August.2011 (redigert) Som tittelen sier, er det på tide med første høstservice (for min del) på båten og motoren. Brukte en del tid i sommer på å bli kjent med den, så jeg har i utgangspunktet tenkt å gjøre følgende: 1. Olje => Bytte olje, filter 2. Plugger => Byttet i juli, så lar de være. 3. Risere => Ta av og sjekke. Skal være "nye" i følge selger, men ønsker å sjekke allikevel. 4. Drev => Ta av og gå over ila vinteren. Tæring rundt vanninnløp p.g.a. manglende pakning. 5. Forgasser => Kom seg fint etter en del justering, så den kan få lov til å være. 6. Belger => Bytte. De er nye, men ser ut til å ha vært slått på plass med tilfeldig skrapjern, mistenker drevbelgen for å være litt lekk. Er det noe annet som "burde" være på lista, evt. andre ting jeg burde gjøre når jeg først er i gang? Redigert 28.August.2011 av glaserud (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.