Kjappfot Startet 29.August.2011 Del på Facebook Startet 29.August.2011 (redigert) Båtsesongen er på hell og for mange står atter måneder med drømmer om noe nytt, raskere eller bedre for tur. For de som sliter med å finne overbevisende argumenter for gjennomslag hjemme legger jeg ut denne i kategorien "tips til uimotståelig ekstrautstyr"... Redigert 29.August.2011 av Kjappfot (see edit history) Sitér dette innlegget Heller lite, men lekkert laget Link to post
jernkjøl Svart 29.August.2011 Del på Facebook Svart 29.August.2011 Gjorde det veldig enkelt. Tok opp eget lån og kjøpte båten selv med sereie. Fruen bidrar kun med en halvdel på båtplassen, alle andre kostnader med båten tar jeg selv. Da kunne jeg kjøpe den båten jeg ville ha, slipper alle de kjedelige diskusjonene hver gang vi må ta en felles avgjørelse på oppgraderinger eller reperasjoner på båten. Fungerer veldig bra for oss, og fruen liker det. Da kan hun planlegge sine ekstrainnkjøp uten å være redd for at båten skal rane henne. Selvfølgelig er hun like mye med i båten nå som tidligere, og kanskje en smule mer interressert på toppen av det hele, siden hennes båtbekymringer er borte. Fungerer bra for meg også, og husfreden veier opp for de ekstra kronene det koster. Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 29.August.2011 Del på Facebook Svart 29.August.2011 Hundekurv i oppgang til cockpit? Ser for meg ein person som i full fart kjem byksande ned i salongen for å hente noko. Og der ligg Fido og kvilar hovudet... Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Kjappfot Svart 29.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.August.2011 He, he, ja tenkte det samme selv. Har nok sine praktiske begrensninger. Sitér dette innlegget Heller lite, men lekkert laget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.