Jump to content

Båter til Sjøs 2011 Arenum - Bergen


Thomas_h

Recommended Posts

Hei,

 

jeg ser av hjemmesidene til Arenum Messesenter at det blir en båtmesse 23-25 september 2011.

 

Arenum Hjemmeside

 

Er det noen som vet noe mer om denne messen, enn det som står der??

 

"I år venter vi et rekordstort antall båter i sjøen. På kaien ved Kafe Kranen blir det et stort telt med mange spennende utstillere."

Jeg finner ikke noe info om hvem som skal der, hvilken båter, osv? Hvis det er noen som vet noe, gjerne del det med verden. :thumbsup:

 

Mulig det er noe gale med Google på pcen min, men jeg finner ikke så mye om det.

 

Hilsen Thomas

Link to post
Share on other sites

Det blir messe i Solheimsviken 23-25 september 2011.

Vi jobber på spreng med å fylle opp bryggene og det er så langt påmeldt mange flere båter enn på høstmessen i fjor.

Utstillerlister blir lagt ut på www.arenum.no fra i morgen, men de er ikke endelige. Mange må vente til etter Båter i Sjøen i Sandvika før de vet hvilke båter som er tilgjengelige.

Vi setter også opp et stort telt ved Kranen Kafe der en lang rekke utstillere har bestilt plass.

I år koster det kr 50 for voksne og barn er gratis.

Velkommen på messe!

Link to post
Share on other sites

Det blir messe i Solheimsviken 23-25 september 2011.

Vi jobber på spreng med å fylle opp bryggene og det er så langt påmeldt mange flere båter enn på høstmessen i fjor.

Utstillerlister blir lagt ut på www.arenum.no fra i morgen, men de er ikke endelige. Mange må vente til etter Båter i Sjøen i Sandvika før de vet hvilke båter som er tilgjengelige.

Vi setter også opp et stort telt ved Kranen Kafe der en lang rekke utstillere har bestilt plass.

I år koster det kr 50 for voksne og barn er gratis.

Velkommen på messe!

Takk for god tilbakemelding - og forresten velkommen til BP :flag_bp: Her er sikkert mange medlemmer som vil besøke messen, så oppdater oss gjerne når utstillerlister er klar.

BONITA I

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...