Thomas_h Startet 31.August.2011 Del på Facebook Startet 31.August.2011 Hei, jeg ser av hjemmesidene til Arenum Messesenter at det blir en båtmesse 23-25 september 2011. Arenum Hjemmeside Er det noen som vet noe mer om denne messen, enn det som står der?? "I år venter vi et rekordstort antall båter i sjøen. På kaien ved Kafe Kranen blir det et stort telt med mange spennende utstillere." Jeg finner ikke noe info om hvem som skal der, hvilken båter, osv? Hvis det er noen som vet noe, gjerne del det med verden. Mulig det er noe gale med Google på pcen min, men jeg finner ikke så mye om det. Hilsen Thomas Sitér dette innlegget Link to post
Lodda Svart 31.August.2011 Del på Facebook Svart 31.August.2011 Bruker ikke messen i Bergen å være i februar/mars?? LODD Sitér dette innlegget http://www.helmar.no Link to post
Bonita I Svart 31.August.2011 Del på Facebook Svart 31.August.2011 Har vært opplyst samme tidspunkt tidligere i vår http://batsans.no/artikler/263 men finner ikke noen flere opplysninger forløpig Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Thomas_h Svart 31.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.August.2011 Den som er i februar er inne. Samme opplegg som i Oslo, inne i lillestrøm, og ute i Sandvika(bare mindre regner jeg med). Håper noen av de som jobber med denne messen leser dette, og får ut fingen. TH Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 31.August.2011 Del på Facebook Svart 31.August.2011 Arenum er borte, området er en byggeplass nu..... Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
GEHU Svart 31.August.2011 Del på Facebook Svart 31.August.2011 Men det skal likevel være messe på sjøen! Sitér dette innlegget Link to post
Thomas_h Svart 31.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.August.2011 Som jeg skrev i det første innlegget: "I år venter vi et rekordstort antall båter i sjøen. På kaien ved Kafe Kranen blir det et stort telt med mange spennende utstillere." Så ja, på sjøen. Sitér dette innlegget Link to post
cheetah Svart 1.September.2011 Del på Facebook Svart 1.September.2011 Blir de å stille ut motorer for salg og på messen eller bare båter? Er på utskikk etter motor Sitér dette innlegget Link to post
Christel III Svart 1.September.2011 Del på Facebook Svart 1.September.2011 Link til Arenum Leste om denne messen på Viksund sine hjemmesider for to uker siden, men nå har de fått nye sider, og informasjonen har falt ut... Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
Bonita I Svart 1.September.2011 Del på Facebook Svart 1.September.2011 Har sendt mail til daglig leder i Arenum med sprsmål om messen blir arrangert og evt opplysninger om bransjer/utstillere ... så får vi se om han svarer Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Thomas_h Svart 1.September.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.September.2011 Bra tiltak Bonita Du får oppdatere oss videre hvis han svarer.. Sitér dette innlegget Link to post
Dra til Sjøs Svart 2.September.2011 Del på Facebook Svart 2.September.2011 Det blir messe i Solheimsviken 23-25 september 2011. Vi jobber på spreng med å fylle opp bryggene og det er så langt påmeldt mange flere båter enn på høstmessen i fjor. Utstillerlister blir lagt ut på www.arenum.no fra i morgen, men de er ikke endelige. Mange må vente til etter Båter i Sjøen i Sandvika før de vet hvilke båter som er tilgjengelige. Vi setter også opp et stort telt ved Kranen Kafe der en lang rekke utstillere har bestilt plass. I år koster det kr 50 for voksne og barn er gratis. Velkommen på messe! Sitér dette innlegget Link to post
Thomas_h Svart 2.September.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.September.2011 Hei "Dra til Sjøs", Dette var gode nyheter. Takker for informasjonen, og gleder meg til oppdaterte nettsider. Thomas Sitér dette innlegget Link to post
geto Svart 2.September.2011 Del på Facebook Svart 2.September.2011 Dette høres meget lovende ut for oss vestlendinger. Sitter å sikler etter å reise til Sandvika i disse dager, men nå blir det kanskje Bergenstur istedet. Kjempeflott ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Bonita I Svart 2.September.2011 Del på Facebook Svart 2.September.2011 Det blir messe i Solheimsviken 23-25 september 2011. Vi jobber på spreng med å fylle opp bryggene og det er så langt påmeldt mange flere båter enn på høstmessen i fjor. Utstillerlister blir lagt ut på www.arenum.no fra i morgen, men de er ikke endelige. Mange må vente til etter Båter i Sjøen i Sandvika før de vet hvilke båter som er tilgjengelige. Vi setter også opp et stort telt ved Kranen Kafe der en lang rekke utstillere har bestilt plass. I år koster det kr 50 for voksne og barn er gratis. Velkommen på messe! Takk for god tilbakemelding - og forresten velkommen til BP Her er sikkert mange medlemmer som vil besøke messen, så oppdater oss gjerne når utstillerlister er klar. Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Bonita I Svart 3.September.2011 Del på Facebook Svart 3.September.2011 Det blir faktisk to messer i Bergen denne helgen - både i Solheimsviken og i Dolviken http://www.baatsans.no/artikler/346 Her er det bare å holde av helgen :yesnod: Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.