westkapp24 Startet 2.September.2011 Del på Facebook Startet 2.September.2011 (redigert) Når jeg vrir om tenninga på motoren, slår det bare i relè'et med hvis jeg tar et skrujern intil å den får gnist funker den. Jeg er lei nå.. trenger hjelp Takk på forhånd Redigert 2.September.2011 av westkapp24 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 2.September.2011 Del på Facebook Svart 2.September.2011 Standard feil med standard svar: Dårlig kontakt i startkretsen et eller annet sted. Mest sannsynlig i selve startreleet, hvis jeg forstår beskrivelsen din riktig. Lykke til i alle fall! Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Christel III Svart 2.September.2011 Del på Facebook Svart 2.September.2011 Er det dynastarter på motoren din? De reléene har en tendens til å ryke. Da klikker de bare uten at starteren går rundt. De gjør det samme medvfor lav batterispenning også. Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
westkapp24 Svart 2.September.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.September.2011 Christel III Hvis du ser på det bilde som ligger der. Det slår bare i den, men ingen ting skjer videre. Sitér dette innlegget Link to post
Christel III Svart 2.September.2011 Del på Facebook Svart 2.September.2011 Det der er et dynastarter relé. Skift det, og du skal se at alt blir bare velstand:-) Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
westkapp24 Svart 2.September.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.September.2011 Et fantastisk svar :)) Releet er vell fra motorens morgen (1978) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.