KOB Startet 3.September.2011 Del på Facebook Startet 3.September.2011 Ny Nimbus Nova 34 lansert under "Öppet hus" i Långedrag ved Gøteborg sist helg. Nova 35 skrog, men helt ny innredning på akterdekket med wetbar inkl kombinert stekovn/grill, ny badeplattform og baugspyd, og litt mer moderne linjer. Også mer støydempning i skroget. Mer stueplass under førersetet, endret bysse for bedre plass, men enn så lenge ingen endringer under dekk. Hardtop kommer i januar. Pressemelding Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Los Endos Svart 4.September.2011 Del på Facebook Svart 4.September.2011 Ser ut som de har forbedret et par punkter som vi kunne tenkt oss på vår båt: Rekke på innsiden av vindskjermen. Både fin og holde i + stiver av en hel del. Drenering av vannet som kommer rennende på "dollbordene", så man slipper å få alt vannet ned på akterdekket. Jeg antar at det er hensikten med metalldekselet ihvertfall. Åpning i rekken på siden av båten. Forenkler longside ilandstigning. Mer elegant integrering av baugspydet. Nå blir det en helt integrert del av båten. MEN, noe av det vi setter mest pris på ved vår Nova er den åpne uteplassen akter, med masse tumleplass. Vi har absolutt ikke savnet noen wetbar ute, men det er ikke sikkert vi er representative for Nimbus sine kunder. Jeg forstår heller ikke hvorfor de kaller den 34 i stedet for 35. Så vidt jeg kunne se økes lengden fra 11,45 til 11,49... Sitér dette innlegget Link to post
Puffen Svart 4.September.2011 Del på Facebook Svart 4.September.2011 Finnes det flere bilder noe sted ? Sitér dette innlegget Link to post
Los Endos Svart 4.September.2011 Del på Facebook Svart 4.September.2011 (redigert) Hvis du ser nederst på pressemeldingen så er det en link til flere bilder. Hvis du mente flere enn det som ligger der, så vet jeg ikke. Redigert 4.September.2011 av Los Endos (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 4.September.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.September.2011 Finnes det flere bilder noe sted ? Ganske mange eksteriørbilder i linken. Ingen interiørbilder så langt, men det skal ikke være noen endringer av betydning under dekk. Synd, for det er der jeg gjerne ville ha gjort noe - dusjnisje på badet, skott som deler av kabinen foran, bedre tilgang til stueplassen under køya, bl.a.. Kommer kanskje - tipset repr for verftet på messa i Sandvika. Ute har jeg i grunnen ikke savnet så mye ute, annet enn mulighet for større bord slik at flere kan sitte rundt samme bord - den gamle løsningen baserer seg på 2 separate bord - fint når man er få men ikke om man er mange. Det er løst nå, men med litt mindre dørkplass som resultat, noe jeg ikke synes gjør noe. Alt i alt en forbedring ute. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Los Endos Svart 15.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2011 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.