Jump to content

Agder Patrol og Magnar Reigstad


largo

Recommended Posts

Jeg synes Kloster Patrol båtene er kjempebåter, og har skrytt av båtene. Den båten som det linkes til her må alle som har drevet ørlite granne med båt være enig i at her er det jukset og tatt mange snarveger angående teknisk utførelse og båtfaglig jobb! Når man leser tråden jeg linka til blir man jo veldig forvirret, men uansett hvem som har skyld eller ikke er det masse som skurrer! og oppførselen til Reigstad og håndteringen av dette er langt unna profesjonell! Juksing og elendig arbeid på teknisk utførelse har ingen ting med bruk å gjøre! Det er meget mulig noen av krakeleringene kommer fra materialutmattelse pga for hard bruk!

 

Nå nevnte jeg Vita fordi jeg så den avbildet på hjemmesiden, jeg er kjendt med båten og vet hvem som har eid den. Jeg sa ingen ting om tvilsome hsitorier rundt den. Beklager virkelig om det jeg har skrevet er støtende eller personkrenkende!

 

Som sakt synes jeg konseptet med Kloster Patrol er kjempebra, og det er garantert marked for disse båtene!

Lykke til med produksjonen Lending båtbyggeri!

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

Den geniale Magnar Reigstad har stått bak mange konstruksjoner gjennom tidene, og av disse vil jeg naturligvis trekke fram Halco 29 Økonomi og Offshore - båter som har gitt kystfolket meget glede.

 

Jeg trodde det var Eivind Amble som sto for konstruksjonen av disse?

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Link to post
Share on other sites

 

Jeg trodde det var Eivind Amble som sto for konstruksjonen av disse?

skroget på noen av Patrol båtene stammer vel fra Scand Dynamic. Jeg husker en reportasje fra Båtmagasinet for en del år tilbake da det ble presentert en slik båt, men det var for mange mange år siden. Vet ikke om jeg har bladet ennå, men erindrer at det fantes en Scand 9200 Patrol

Redigert av -morten- (see edit history)

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...