TlMON Startet 6.September.2011 Del på Facebook Startet 6.September.2011 Har en 22 fot daycruiser med Volvo Penta AQ140 motor og 280 drev. Propellen er feil type, og i tillegg veldig slitt/hakkete. Den "ringen" som står rett bak propellen er også slitt og må byttes. Tror jeg skal ha en 15x5 propell. Hvor er det billigst å kjøpe sånt? Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 6.September.2011 Del på Facebook Svart 6.September.2011 Solas har propeller til sp drevene. Solas har bla maritim : http://www.maritim.no/motor-styring/propell-utenbordsmotor_1/vp-aquamatic-sp-stern-drive/volvo-penta-aquamatic-long-hub-aq-280-aq290 Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
TlMON Svart 7.September.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.September.2011 Takk for svar :) Vet ikke dim. på propellen jeg må ha, hvordan finner jeg ut det? Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 7.September.2011 Del på Facebook Svart 7.September.2011 Det står på propellen. Du ser det når du tar den av Sitér dette innlegget Link to post
TlMON Svart 7.September.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.September.2011 Det er feil dim. på propellen som står på. Vet ikke hvorfor. Sitér dette innlegget Link to post
FjordHT Svart 7.September.2011 Del på Facebook Svart 7.September.2011 Den ringen, mener du linekutteren kanskje? en tynn metallskive. Er vel flere som er blitt annbefalt før, i andre tråder med tanke på propeller. Du kan sikkert søke litt på bla. Winrace Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 7.September.2011 Del på Facebook Svart 7.September.2011 Ja men for å kunne gi noe pekepinn på generell basis må du fortelle oss hvilken propell du har nå og hvilket turtall du oppnår Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.