Jump to content

Hvor på Vestlandet er dette?


Frøken Fryd

Recommended Posts

Oksabåsen  er rett, ligger i Os, Hordaland. Var det noen som nevnte Astor-regelen? Men det er en flott havn, og i kveld er det faktisk bare jeg som ligger her. Stedet kan anbefales på det varmeste!! Flott rusletur til øyas høyeste punkt med god utsikt til Austevoll, der de angivelig ikke er opptatt av å dyrke poteter....

Laholm

Link to post
Share on other sites

Ja, stedet er svært populært. I morges våknet jeg til tett tåke, selvsagt akkurat på den turen hvor radaren er frakoblet (strømkontakten har gått i oppløsning, ny er bestilt). Jeg  har mange turer dit hvert eneste år, men passer på enten å være utenfor sesongen, og i alle fall midt i uken. 

Laholm

Link to post
Share on other sites

2835: Forstår det var en fornærmelse, så lett at ingen ønsker svare. Tips: En liten øy med plass for to båter, Friluftsrådet har satt opp utedo!

 

Tydeligvis ikke så lett likevel. Har du noen hint? Ser forøvrig ut til å være ganske åpent og værhardt ved den bryggen.  

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...