Gleden 2 Startet 7.September.2011 Del på Facebook Startet 7.September.2011 jeg finer ikke navn til min pioner 13 jeg må ha hjelp Sitér dette innlegget Link to post
alphaman Svart 7.September.2011 Del på Facebook Svart 7.September.2011 villige vera Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 7.September.2011 Del på Facebook Svart 7.September.2011 skvalpebalja eller bare ; pioner 13 Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Gleden 2 Svart 7.September.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.September.2011 :confused: kun tenktem noe annent Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 8.September.2011 Del på Facebook Svart 8.September.2011 - Den røde fare - Rødspetta - Rødhette - Rødbetta - Røde Mathilde - Poiner - Pienor - Pineor - Pnieor - Penior - Penoir - Pnoeir osv Sitér dette innlegget Link to post
småbåtentusiasten Svart 8.September.2011 Del på Facebook Svart 8.September.2011 De båtene tåler jo møte med bunn og strand bedre enn andre båter. Hardhausen / Hardhausa? Vet ikke om det er lokal dialekt eller et kjent ord i hele Norge, men det betyr "en som tåler mye". Er det 13 Maxi eller 13 du har? Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 8.September.2011 Del på Facebook Svart 8.September.2011 "finer ikke navn til båten min" Har du sett etter under jolla - hender ofte at jeg finner navnet igjen når jeg snur denne Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Lovart låring Svart 8.September.2011 Del på Facebook Svart 8.September.2011 Hva med: Gjeldfrid :giggle: :giggle: Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Hafrsfjord Svart 8.September.2011 Del på Facebook Svart 8.September.2011 Hva med fornavnet ditt + sin... alså >"Per" sin< ... >"Kjell" sin < Sitér dette innlegget Link to post
Nonsense Svart 8.September.2011 Del på Facebook Svart 8.September.2011 Pia Sitér dette innlegget Link to post
Gleden 2 Svart 8.September.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.September.2011 det er pioner 13 jeg har ja. og den er jo "gjeldfrid" pappa kom med forslaget "solvik" som vil si sondre l vik - ndre = solvik Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 8.September.2011 Del på Facebook Svart 8.September.2011 Hva med rett og slett "båt" ? Har som prinsipp og kalle husdyrene for "katt" eller "hund" riktignok forkortet marsvin kun til "svin" og sistnevnte passer egentlig best Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Pelle Parafin Svart 8.September.2011 Del på Facebook Svart 8.September.2011 Synes "Buster" er veldig fint. Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 8.September.2011 Del på Facebook Svart 8.September.2011 hehe, ja Buster er et ypperlig navn, støtter den. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
småbåtentusiasten Svart 8.September.2011 Del på Facebook Svart 8.September.2011 (F)jolla Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.