Worry II Posted September 8, 2011 Share Posted September 8, 2011 Heisann ! Er det noen som kan gi meg en cirka pris på bytte av motor med gear ? Jeg har en TAMD30 som jeg ønsker å bytte med en mindre 55 HK fra Volvo Penta(D2-55) eller Yanmar(4JH). Akslingen jeg har kan vel benyttes som den er. Prisen må inkludere ut og innsetting, og helst i Østfold (ligger i Moss) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
baatsman Posted September 8, 2011 Share Posted September 8, 2011 Ragnar Ringstad i Fredrikstad, eller lasa i Son Quote Vi sees! Link to post Share on other sites More sharing options...
Worry II Posted September 8, 2011 Author Share Posted September 8, 2011 Da har jeg forespurt Ragnar Ringstad, La-Sa i Son, Kambo Marina og Fuglevik Båtservice. Lurer svært på hva sluttsum med innbytte av gammel kommer på ! Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts