borghans Startet 9.September.2011 Del på Facebook Startet 9.September.2011 Har idag forsikring i Norske Sjø, verdi 1,3 mill. Premie kr. 8300, med 10000 i egenandel. Har fått tilbud fra Atlanica, her er det kr. 7200 med samme egenandel. Er det andre selskap som er gunstigere, som er verdt å kontakte? (Vet at det finnes andre tråder om dette) Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 9.September.2011 Del på Facebook Svart 9.September.2011 Prisen du får er avhengig av så mange ting; samlerabatter, bosted, alder, egenandeler, medlemskap i diverse foreninger osv osv så min erfaring er at man må ta for seg listen og ringe rundt. Spør de alle sammen hvilke medlemskap/hvor som gir rabatter. Dessuten forandrer både priser og betingelser seg hvert år så for egen del har jeg sjelden vært i samme selskap mere enn to år og ofte også spredd forsikringene på opptil tre forskjellige selskaper. Ja, det er litt jobb forbundet med dette, men timebetalingen er god og sågar netto/skattefri! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
BårdK Svart 7.Juni Del på Facebook Svart 7.Juni Løfter denne da det var det nærmeste jeg fant da jeg søkte. Er 6000 i året med det samme i egenandel OK for såkalt superforsikring uten samlerabatt og annet gøy for en 2016-modell Finnmaster T7? Ligger i Asker, bevoktet havn, ingen under 23 år osv. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.