Kimandre88 Startet 11.September.2011 Del på Facebook Startet 11.September.2011 Hei jeg er på jakt etter ny kalesje til min neptun 23. Men ingen jeg har snakka med har mal til den. Har heller ikke lyst til og betale nesten 20000 for en skreddersydd. Noen som veit hvor jeg kan få tak en som har mal til denna? Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 11.September.2011 Del på Facebook Svart 11.September.2011 Hvis du har en gammel en så kan en salmaker lage en ny med den gamle som mal. Jens Sagen lager meget bra kallesjer og har kanskje malen? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 12.September.2011 Del på Facebook Svart 12.September.2011 De aller fleste som lager kalesjer nekter å bruke den gamle som mal, da passformen som regel blir litt så som så med en gammel slitt kalesje som grunnlag. Men såvidt meg bekjent er ikke prisen høyere for skreddersydd enn de som er laget etter mal? Nabobåten fikk nettopp ny kalesje etter mal, og denne betalte han 25.000,- for. Dette er en Hansvik 630. Jeg kan aldri tenke meg at den ville blitt noe dyrere skreddersydd. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
:båt1 Svart 12.September.2011 Del på Facebook Svart 12.September.2011 men jeg betalte ca 13 000 for en kalsesje etter mal på min rosanna her var det tre vinduer Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 12.September.2011 Del på Facebook Svart 12.September.2011 10% om du bestiller før 1. november, her: http://www.hansenprotection.no/marine/kalesjer/index.html Jeg ender opp med 9700,- for ny til min Marex 770 (masse stoff!) inkl. ekstra vinduer i fronten (som ikke var std.) Din Neptun ligger ikke i konfiguraturen her, men mail dem så svarer de kjapt ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Kimandre88 Svart 12.September.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.September.2011 Har snakka med de. De kunne ikke lage til min fordi de ikke hadde mal. Men fant noen i buskerud som kunne lage for 9000-9500 :) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 12.September.2011 Del på Facebook Svart 12.September.2011 Jeg trodde Helly Hansen hadde kjøpt opp rubbel og bit av disse malene,men da manglet de vel Neptun sine, da :-( Jaja, bra du fikk tak i noen som hadde,om ikke hadde det nok blitt dyrere ! Sitér dette innlegget Link to post
henrik braaten Svart 2.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2012 heisann ;) har du mail eller tlf/navn til de som lagde kalesje får deg? jeg har samme båt å trenger ny kanesje og jeg har ingen gamel jeg heller. Sitér dette innlegget Link to post
Kimandre88 Svart 24.Januar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Januar.2013 Kanskje litt seint ute, men så ikke dette før nå. Det var http://www.buskerudbat.com/ her jeg bestillte. Blei veldig bra :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.