Rastløs Posted September 12, 2011 Share Posted September 12, 2011 - skal ha båten i vinteropplag i Danmark ( Ålborg). Har ikke tid til å ta ferie, så da må det bli helge etapper. Finnes det havner nedover svenskekysten, som har høstpriser mon tro ?. .Å betale 340 kr døgnet i feks grebbestad blir i overkant ( når man ikke benytter andre tjenester enn selve kaiplassen) - har de f.eks "høstpriser" i Strømstad ? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
baatsman Posted September 12, 2011 Share Posted September 12, 2011 Det er høstpris i Strømstad. Husker ikke helt prisen. Vi seilte dit for noen helger siden. Ville valgt havn med omhu. I og med den skal ligge uten tilsyn. Web-kamera der. Men ellers Rastløs, hvis du ønsker så seiler du den til Lars på en helg. Vel og merke hvis forholdene er tilstede. meldt 6m bølger på Hvaler i morgen. Båten ligger i Leangbukta, rett over din:) Quote Vi sees! Link to post Share on other sites More sharing options...
Bidevind Posted September 12, 2011 Share Posted September 12, 2011 ...- har de f.eks "høstpriser" i Strømstad ? Når vil du evt trenge plass i Strømstad? Min båt skal på land forholdsvis tidlig denne høsten så da blir det en plass ledig til 0,- Hvor bred plass trenger du ? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Rastløs Posted September 12, 2011 Author Share Posted September 12, 2011 Hei, båten er 3,7 bred( bavaria 36) jeg tenkte å dra allerede neste helg, og så tidlig antar jeg at du ikke skal avslutte sesongen z Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
ravddo Posted September 12, 2011 Share Posted September 12, 2011 GKSS i Gøteborg pleier å være vellvillige. OK pris også i høysesong, og god havn. Det er okså en ok helgeetappe til Ålborg via Læsø. Quote www.teamzephyr.blogspot.com Link to post Share on other sites More sharing options...
Bidevind Posted September 12, 2011 Share Posted September 12, 2011 ...så tidlig antar jeg at du ikke skal avslutte sesongen Min er også 36 fot men "bare" 3,30 bred, men det blir nok plass til 40 cm til. Det er en liten mulighet for at båten skal flyttes til annen havn allerede førstkommende helg. Men det får jeg evt komme tilbake til. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Rastløs Posted September 12, 2011 Author Share Posted September 12, 2011 Takk takk Gøteborg ja hmm kanskje jeg får nytte av Kns medlemsskapet for en gangs skyld ( selv om jeg ikke fører splitt flagg) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Biscaya Posted September 12, 2011 Share Posted September 12, 2011 Var i Grebbestad, Hamburgsund og Resø forrige uke. Ingen avgift oppkreving noen steder. På Resø var det selv betjening,50 kroner natten. Puttet en femti lapp i en konvolutt to ganger for to netter. Quote Gamlebåten er til salgs! van Lent Motorcruiser Link to post Share on other sites More sharing options...
Bidevind Posted September 19, 2011 Share Posted September 19, 2011 (edited) eg tenkte å dra allerede neste helg, .. Hei ! Er ikke 100% sikker på hva som er "neste helg", men fom nå så er ihvertfall min plass i Strømstad ledig. Sender deg et "innseilingskart" hvis det er av interesse? Edited September 19, 2011 by Bidevind (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts