free Startet 13.September.2011 Del på Facebook Startet 13.September.2011 På en badeplass i vestfjorden ligger to joller, en druknet å en på god vei til ødeleggelse. Noen som drar kjensel på denne? Sitér dette innlegget Link to post
FjordHT Svart 14.September.2011 Del på Facebook Svart 14.September.2011 Kontakt politiet, hvis ikke de har noe info så kan det jo hende du får overta den mot fjerning.. Sitér dette innlegget Link to post
Smiley Svart 14.September.2011 Del på Facebook Svart 14.September.2011 Lignet egentlig litt på ei jolle som jeg så lå og duppet ytterst i skjærgården utenfor Strømstad fredag 2. september. Jeg satt på dekk på ferja fra Sandefjord og kunne lite gjøre. Det gikk en seilbåt utover som hadde en kurs som tilsa at de enten måtte ha gått svært nær, eller mistet den som slep. Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
free Svart 14.September.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.September.2011 Politiet ble kontaktet for tre uker siden, da hadde den ligget der i et par uker, intet har skjedd så langt å nå har båten blitt skylt lenger opp å ligger på fundamentet til et fyr. Synd å se på at ei brukbar jolle bare ligger å blir til vrak. Fant et securmark nr. på den å har tatt kontakt med securmark men de kan ikke oppgi noe men forsøkte å kontakte den som stod i registeret uten hell. Sitér dette innlegget Link to post
Husvik123 Svart 14.September.2011 Del på Facebook Svart 14.September.2011 Tips tb.no! Sitér dette innlegget Link to post
free Svart 15.September.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.September.2011 Nå har den forsvunnet, om noen har berget den eller om eieren har funnet den vet jeg ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.