Verrie Startet 13.September.2011 Del på Facebook Startet 13.September.2011 Jeg skal lese meg opp på emnet om plastbåtoppussing, reperasjoner av plast, sparkling, lakkering med videre. Jeg har søkt i forumet, men der dukker opp så mye rart. Trenger tips til hvilket emne jeg bør se på. Jeg har vurdert Walter sin tråd, men den omhandler mer bygging enn fiksing. Forslag til link noen? Sitér dette innlegget Link to post
Oblivious Svart 16.September.2011 Del på Facebook Svart 16.September.2011 Ta noen søk på Iboats.com Sitér dette innlegget Link to post
taunus Svart 16.September.2011 Del på Facebook Svart 16.September.2011 Prøv Norboat.no klikk på kurser i programmet......... videre til presentasjon båtbygger.. Der kan du laste ned en liten pdf fil om båtbygging. Har selv tatt Norboat plastreperasjons grunnkurs, og videregående 1. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 16.September.2011 Del på Facebook Svart 16.September.2011 Konvertere?? eller er det en Polar?? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Verrie Svart 17.September.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.September.2011 Takk for tips så langt. Agder840, nei, jeg skal ikke konvertere. Polaren trenger bare vedlikehold, men dette er til et lite prosjekt jeg kjøpte i sommer. Sitér dette innlegget Link to post
taunus Svart 17.September.2011 Del på Facebook Svart 17.September.2011 Jeg har merket at det er vanskelig å finne noe godt stoff på nettet. Skrev en slags hovedoppgave for to år siden om oppbygning av båt. Og det var vanskelig å finne ting jeg ikke allerede visste. (Jobber på båt fabrikk).Men hvilke ting var det du vil fikse. Er det strukturelle skader i skrog? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.