PiperBill Startet 16.September.2011 Del på Facebook Startet 16.September.2011 Jeg har en Wallas 2400w varmer montert i båten men har faktisk ikke brukt den. Ikke prøveskjørt den engang siden jeg kjøpte båten i juli. Er det noe spes jeg bør gjøre med den før båten pakkes inn for vinter? Bill Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Åsabu Svart 16.September.2011 Del på Facebook Svart 16.September.2011 (redigert) I utgangspunktet trenger du trenger ikke å gjøre noe med wallasen før vinteren, men jeg ville startet den siden du aldri har prøvd den. La den gå en halvtime på full effekt og konstater at den eventuelt virker/virker ikke. Virker den ikke skikkelig så er jo vinteren rette tiden å ta en service på den. Jeg har hatt Wallas 2400 i 6 sesonger nå uten et eneste feilslag. Jeg kjører den på full effekt før opplag og så parkerer jeg den. Starter allltid like lett om våren Redigert 16.September.2011 av Åsabu (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.