Jump to content

Kjøpt Elwaro 815

cosworth91

Recommended Posts

Hei og velkommen som ny bruker :flag_bp: I første omgang synes jeg du bør legge ut en masse bilder av hele båten, det er alltid stas for medlemmene på BP :thumbsup: . Bruk gjerne dette som en egen tråd for din båt.

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Takker for det, båten skal hentes i beg av neste uke, skal få tatt noen bilder så dere kan få se hva det dreier seg om. skal vel prøve å ta litt "finpuss" i vinter så den er helt klar til våren,.

Og hadde håpet å få anskaffet meg en ankervinsj.

Noen som vet om en rimelig type som er av god kvalitet?

Jeg hadde en quick genius frittfall på en sollux jeg har hatt og var veldig fornøyd med den :thumbsup: den støyer nok noe mer enn en engbo eller ilas men er vesentlig billigere . Selges bla hos www.seatronic.no

Legg gjerne ut noen bilder av båten din på elwaro tråden :yesnod::yesnod::yesnod:

ELWARO 30 :thumbsup::thumbsup::thumbsup: bor på SØNDELED :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

• 4 uker senere...

Kjempefin båt med flott uteplass. Så lenge du ikke har behov for akterlugar er Elwaro 815 et meget godt valg. Jeg hadde en 815 for mange år siden og monterte Ilas 500 watt vinsj akter. Mange her mente den var for svak, men det stemte ikke. Masse båtglede med et meget behagelig drivstofforbruk. Kan ikke huske at jeg fylte tanken mer enn 2 ganger pr. sesong selv om den ble brukt veldig mye.

Er det denne?

Redigert av Winche-Lanche (see edit history)
  • 3 uker senere...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...