cosworth91 Startet 18.September.2011 Del på Facebook Startet 18.September.2011 Hei. I dag kjøpte jeg meg en ELWARO 815 fra tidlig 80 tall. motor er en mercedes 72hk. Noen som har hatt slik båt og har noen synspunkter eller erfaringer med slik.? Jeg har ikke hatt snekke før og er ny bruker av forumet. Håper på noen svar Hilsen Anders Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 18.September.2011 Del på Facebook Svart 18.September.2011 Hei og velkommen som ny bruker I første omgang synes jeg du bør legge ut en masse bilder av hele båten, det er alltid stas for medlemmene på BP . Bruk gjerne dette som en egen tråd for din båt. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
cosworth91 Svart 18.September.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.September.2011 den er god. skal postes når det er tatt. takker Sitér dette innlegget Link to post
27 hasla Svart 19.September.2011 Del på Facebook Svart 19.September.2011 Gratulerer med ny båt! Sitér dette innlegget Link to post
cosworth91 Svart 19.September.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.September.2011 Takker for det, båten skal hentes i beg av neste uke, skal få tatt noen bilder så dere kan få se hva det dreier seg om. skal vel prøve å ta litt "finpuss" i vinter så den er helt klar til våren,. Og hadde håpet å få anskaffet meg en ankervinsj. Noen som vet om en rimelig type som er av god kvalitet? Sitér dette innlegget Link to post
idars Svart 25.September.2011 Del på Facebook Svart 25.September.2011 Jeg hadde en quick genius frittfall på en sollux jeg har hatt og var veldig fornøyd med den den støyer nok noe mer enn en engbo eller ilas men er vesentlig billigere . Selges bla hos www.seatronic.no Legg gjerne ut noen bilder av båten din på elwaro tråden Sitér dette innlegget ELWARO 30 bor på SØNDELED Link to post
cosworth91 Svart 17.Oktober.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Oktober.2011 Da har jeg fått tatt noen bilder av båten innvendig, skal få tatt noen flere etter hvert. også av utvendig, motor osv Sitér dette innlegget Link to post
Winche-Lanche Svart 17.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2011 (redigert) Kjempefin båt med flott uteplass. Så lenge du ikke har behov for akterlugar er Elwaro 815 et meget godt valg. Jeg hadde en 815 for mange år siden og monterte Ilas 500 watt vinsj akter. Mange her mente den var for svak, men det stemte ikke. Masse båtglede med et meget behagelig drivstofforbruk. Kan ikke huske at jeg fylte tanken mer enn 2 ganger pr. sesong selv om den ble brukt veldig mye. Er det denne? Redigert 17.Oktober.2011 av Winche-Lanche (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
idars Svart 2.November.2011 Del på Facebook Svart 2.November.2011 Bilder????????? Sitér dette innlegget ELWARO 30 bor på SØNDELED Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.