skhauge Posted September 18, 2011 Share Posted September 18, 2011 Har et nytt filter liggende etter eg fikk feil til forrige båt. Hvilken motor passer dette på? Kanskje en i nærheten som kan bruke det. Eg kan ikkje. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
68 GT Posted September 18, 2011 Share Posted September 18, 2011 (edited) Er ikke dette til KAD serien da? 42,43,44 samt noen TAMD. Skal kunne brukes på Mercruiser 3.0D 2.8 uten innsatsfilter og 4,2D også Garantert mange andre motorer også..... Men VP har tendens til å skifte dele nr.ganske ofte,slik at det kan fort gå litt i surr. Edited September 18, 2011 by 68 GT (see edit history) Quote Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post Share on other sites More sharing options...
skhauge Posted September 18, 2011 Author Share Posted September 18, 2011 (edited) Det var en kad32 eg skulle bruke dette på men den gang passet/stemte ikkje dette filter. Litt synd å kaste det, så håper en eller annen kan ha bruk for det. Edited September 18, 2011 by skhauge (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
pipp Posted September 18, 2011 Share Posted September 18, 2011 Får du ikke bytta i ett som passer? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
skhauge Posted September 18, 2011 Author Share Posted September 18, 2011 Hadde eg helt sikkert fått den gang eg kjøpte det. Men når eg hatt det i reolen min i x år. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts